اهداف رفتاری فصل6 علوم سوم ابتدایی
اهداف رفتاری فصل6 علوم سوم ابتدایی
|
هدف |
حيطه |
طبقه |
صفحه |
|
1- دانش آموز مي تواند انرژي را تعريف كند. |
شناختي |
دانش |
56/54 |
|
2- دانش آموز مي تواند چهارنوع انرژي را نام ببرد |
شناختي |
دانش |
61 |
|
3- دانش آموز مي تواند چهاروسيله كه باانرژي حركتي كار مي كند را نام ببرد . |
شناختي |
دانش |
57 |
|
4- دانش آموز مي تواند انرژي حركتي دوچرخه ، هواپيما و ماشين را با هم مقايسه كند. |
شناختي |
دانش |
57 |
|
5- دانش آموز مي تواند انرژي حركتي لاک پشت و خرگوش را با هم مقايسه كند. |
شناختي |
ارزشيابي و قضاوت |
57 |
|
6- دانش آموز مي تواند دو وسيله كه انرژي حركتي دارند را نقاشي كند |
رواني - حركتي |
هماهنگي حركات |
57 |
|
|
|
|
|
|
7- دانش آموز مي تواند سه وسيله كه انرژي گرمايي دارند را نام ببريد . |
شناختي |
دانش |
61 |
|
8- دانش آموز مي تواند انرژي گرمايي و حركتي را با هم مقايسه كند . |
شناختي |
ارزشيابي و قضاوت |
58 |
|
9- دانش آموز مي تواند درباره نقش انرژي گرمايي در تغيير حالت مواد توضيح دهد . |
شناختي |
دانش |
57 |
|
10- دانش آموز مي تواند دو نقش از نقشهاي انرژي گرمايي در زندگي انسان را نام ببرد . |
شناختي |
كاربرد |
57 |
|
11- دانش آموز مي توانددو وسيله كه با انرژي نوراني كار مي كنند را نقاشي كند
|
رواني - حركتي |
هماهنگي و حركات |
58 |
|
12- دانش آموز مي تواند دو كاربرد انرژي صوتي را توضيح دهد. |
شناختي |
به كار بستن |
59 |
|
13- دانش آموز مي تواند دو وسيله كه انرژي صوتي دارند را نام ببرد . |
شناختي |
دانش |
59 |
|
14- دانش آموز مي تواند پنج وسيله كه با انرژي الكتريكي كار مي كنند را نام ببرد . |
شناختي |
دانش |
60 |
|
15- دانش آموز مي تواند دو وسيله كه با انرژي الكتريكي كار مي كند را نقاشي كند . |
رواني، حركتي |
هماهنگي حركات |
60 |
|
16- دانش آموز مي تواند دو نقش از نقشهاي انرژي الكتريكي را در زندگي انسان نام ببرد |
شناختي |
كاربرد |
61 و 60 |
|
18- دانش آموز مي تواند يك وسيله كه انرژي الكتريكي را به انرژي حركتي تبديل مي كند را نام ببرد . |
شناختي |
دانش |
62 |
|
19- دانش آموز مي تواند دووسيله كه انرژي الكتريكي را به انرژي گرمايي تبديل مي كند را نام ببرد . |
شناختي |
دانش |
63 و 60
|
|
20- دانش آموز مي تواند دو وسيله كه انرژي الكتريكي را به انرژي نوراني تبديل مي كند را نام ببرد . |
شناختي |
دانش |
63 و 61 |
|
22- دانش آموز مي تواند يك وسيله كه هم انرژي نوراني و هم انرژي الكتريكي و هم انرژي گرمايي را همزمان دارد را نام ببرد . |
شناختي |
دانش |
61 |